söndag 3 februari 2013

Tiden rusar

Insåg just att jag varit ganska frånvarande. Sånt som händer ibland.

Försöker tänka tillbaka på vad jag gjort sedan sist... Hmm. Utan almanacka i närheten vet jag inte. Så det har väl inte varit några större händelser då.

Jag var på en gruppseans i onsdags, utförd av Pehr Trollsveden (tror jag han heter), det var ca 70 personer i lokalen, och de flesta som fick budskap verkade nöjda. Själv känner jag mig skeptisk. Tyckte inte det motsvarade mina förväntningar av seans och saknade konkreta bevis från andra sidan. Men det är ju jag.

Igår var vi till Kungsberget och åkte slalom. Underbar skidåkning! Och min benträning hade verkligen gett resultat, vilket gjorde att mina knän orkade mycket mer, utan smärtor. Superskönt.

Gjorde klart ett beställningssmycke i torsdags, det hämtas på måndag.

Igår var vi även till grannarna på smarrig Melodifestival-middag. Alltid trevligt.

Och nu, ska jag släpa upp min lata kropp ur sängen och köra ett yogapass, därefter har jag gjort mig förtjänt av en god helgfrukost med extra allt.

Trevlig söndag på er!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar