onsdag 6 mars 2013

Oj!

Men hur gick det här till? Inte ett inlägg på typ två veckor eller kanske längre ändå...

Jaa vad ska jag säga att jag varit upptagen med?
Livet, antar jag. Allt och inget, men dagarna rusar på ändå.

I korthet:
Jag har gosta med fina Alma och även bevittnat hennes dop! Mycket trevligt måste jag säga. :) Nu för tiden är det inte så ofta jag får chansen att mysa med en sån liten människa. Hon är ett praktfullt exemplar dessutom. Strålar som en sol och är nöjd med livet. Lilla gofisan.

Sedan har det varit schlagerparty hos nyblivna 45-åringen i granngården. Alltid ofantligt trevligt. Och gott!!

Också har lilla doggen blivit friserad.

Idag har jag skrivit prov i skolan, om gerontologt. Läran om åldrandet.
Efter det var det möte med Leader Gästrikebygden, som vi hade i Högbo på nybyggda pensionatet Skommarsgården. Väldigt fint ställe. Kan varmt rekommenderas.

Men nu, är det god natt.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar