fredag 14 oktober 2011

Jubileum

Samma dag som sonen fyllde 17 år, firade vi också ett 10-års jubileum.

Denna speciella högtid firas alltid med Ahlgrens bilar.

Vad det är för dag?
Jo det är den dag jag tog körkort! :)
Absolut värt att firas, tycker jag.

Jag var något sen med att skaffa körkort, hade hunnit bli hela 31 år!

Dagen det äntligen blev verklighet, fyllde Victor 7 år.

Jag tog bussen hem från uppkörningen, hämtade min röda lilla bil som stod på uppfarter och väntade på mig.
Åkte till skolan och hämtade Victor och stoppade in hans cykel i bakluckan. Sedan till dagis för att hämta lillebror Gustaf, tryckte även in hans lilla cykel, sedan tog vi en liten premiärtur tillsammans.
Helt fantastisk känsla!

7 åringen sa att det var den bästa dagen i hans liv! Han fyllde år, pappa hade skjutit en älg och jag hade tagit körkort.

Jag kunde inte annat än att hålla med. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar