måndag 7 maj 2012

Dagar som passerat

Lördagen: maken var kravlig, och då vet vi ju alla hur dålig han måste vara. Förkylningar hos män är ju alldeles extra elaka...
Själv hade jag inget planerat och kom mig heller inte för nåt att göra. Så det var en ganska seg lördag.

Söndag: fullt ös!
Min goda vän och jag hade vår andra Energikväll, för en grupp hemma hos mig. En liten grupp denna gång. Men supermysig.
Som avslutning gjorde jag en liten kontakt med andevärlden. Det gick strålande bra. Så jag är jätte nöjd med hela kvällen.

Idag: var jag hos en ny kund, ska få intro nu inför sommarens alla semesterbehov, både hos denna och en annan ny kund.
Det är bra. Jag vill ha fler kunder att kunna jobba hos.

Jag känner att mitt språk just ikväll är lite konstigt. Men jag somnade på soffan och svimmade av ett par timmar, så nu är det visst lite bakfram i mina tankar.
Hoppas ni förstår i alla fall. Ha en fortsatt bra vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar