onsdag 30 maj 2012

Mycket nu

Min fördel är ibland min nackdel.
Det gör det lite förvirrande.

Nya projekt och nya erbjudanden förenat med arbetsliv och familjeliv kan vara otroligt "meckigt" att få ihop.

Men när erbjudandena kommer är det alltid ganska lugnt, så då känns det ju som en perfekt lösning.

Men, som alltid, när jag har mycket på gång, då ramlar det in ännu mer....

Roligt men stressande och även lite frustrerande emellanåt.

Just nu är det i det lätt frustrerade läget jag befinner mig.

Ska försöka få lite avslut på nåt av projekten. Eller åtminstone en paus, över sommaren!

• Först är det mitt jobb som personlig assistent åt fem olika kunder, som jag utför åt kommunen.
Och som bekant går vi mot semestertider, vilket för mig innebär
maj=jobb, juni=ännu mera jobb, juli=knappt tid att andas mycket jobb och sedan augusti=jobb.
Förutom detta sysslar jag också med:
• Projektledare för en förstudie, där det ingår en resa, för att besöka andra projekt, inklusive all reseplanering inför detta.
• Mitt styrelseuppdrag med Leader Gästrikebygden, vilket ligger mig varmt om hjärtat. Ganska mycket att läsa på inför alla möten. Otroligt intressant men tidskrävande.
• Ett gammalt projekt om landsbygden håller på att dammas av. Superkul! Men gärna efter sommaren.
• Mina andliga uppdrag, så som healing, tarot-läggningar och seanser, som verkligen är roligt och ärofyllt, tar också sin lilla tid.
• Emellan dessa roliga uppdrag vill jag verkligen umgås och njuta av min familj och lilla Ester. Träffa släkt och vänner. Och även trycka in lite (mycket, helst) vila!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar