tisdag 24 juli 2012

Släpande uppdatering

Jag ligger efter hela tiden, med mina inlägg, men de kommer i alla fall. :)

I förrgår var förmiddagen helt fantastisk med gassande sol och värme. Jag hade turen att sitta på kundens balkong nån timme, med lite kaffedrickning och gårds-spaning.

Tänkte skynda mig hem efter jobbet för att slänga mig ner vid poolen för lite eftermiddagsnjutning. Men det hann jag inte...

När jag väl var hemma var det mulet och betydligt kyligare. Tyyyypiskt!

Hoppas kommande helg blir fin för då är jag ledig och ska ta med lilla doggen på en tur till mor. (Det känns som ett år sedan jag var där senast. Inte kul.)

Idag är det bara yngsta sonen och jag också Ester förstås, som är hemma, så vi ska åka en sväng till brorsan och fika idag. Alltid mysigt!!

Sedan är det vila inför ett nattpass igen. Extra tungt med bara en natt. Det känns mera värt det om det är två nätter på raken eller fler, när man ändå vänder på dygnet. Men det får väl gå.

Nu ska jag ta en kopp smarrigt kaffe och bläddra i Ellos lilla inredningsbilaga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar