fredag 5 april 2013

Frånvaro

Nu har det gått så där mycket tid igen. Jag ska försöka ändra mina kvällsrutiner, så jag får iväg lite inlägg innan jag ska sova åtminstone.

Våren närmar sig!
Det är helt sant.
Vissa gigantiska snödrivor är enbart jättestora nu. Marken är geggig och blöt, bra vårtecken md andra ord.

Jag får akupunkturbehandling för min mage som inte mår så bra. Och bara efter tre behandlingar känns magen gladare och mycket mindre smärtsam. Helt underbar känsla!
Att vakna på morgonen och inte tro att en häst sparkat mig i magen under natten. Skööönt.

Det är TCM (traditionel Kinesisk medicin) som används, och jag tror den går ner på djupet mer än den akupunktur som används av svenska sjukvården. Det får vara hur det vill med den saken förresten. Huvudsaken är att det funkar.
Så jag kan varmt rekommendera Dr Kane på TCM Hälsocenter.

Ikväll är det träff med Bokklubben. Vi skall träffas på det nyrenoverade Gamla Grand i Gävle. Det ska bli jättekul att få se.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar