torsdag 24 april 2014

Fem dagars ledigt


Efter en ljuvlig sovmorgon tog jag lilla doggen med mig till brorsan. Där bjöds det på kaffe och karra. Sedan tog vi en vända i solskenet. Härligt.

Det är loppis på Källviks gård i dagarna fyra, så vi tog en tur dit för att kolla läget. Go-fika även där! :)
Fick passa på att kramas med fina Therése, och hennes mamma, det var mysigt.

Hem och slängde mig på soffan en stund, sedan kom fina Vailet på besök. Ester blev glad som bara den, och det blev jag med! Alltid! ❤️


Vi tog ett dopp och fick bubbla och njuta, men även bubbla (prata) av oss även verbalt under tiden. 


En supergullig blomma och ett vackert stenhjärta hade hon också med sig. 
Jag har tur som har sådana fina vänner runt mig. Det är jag tacksam för. Otroligt tacksam!!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar