söndag 10 augusti 2014

Festdag

Lördagen startades med jobb. Sedan bankade jag ut och for på släktträff hos far. 


Det var verkligen kul att träffas. Det har gått många år sedan vi senast sågs. 

Speciellt roligt var det att prata med min enda tjejkusin på den sodan av släkten. Hon och jag har umgåtts mycket under mina barndoms somrar. 

Framåt småtimmarna bröt vi upp och fot vidare på min goda väns 50-års mottagning. Ett perfekt avslut på kvällen. 



Smycket jag gav Karina. 
Lejonets tecken. Hon blev glad och verkade uppskatta den. 


Hon fick även en "Må-bra-burk". En sån borde alla ha. 


En partyballong livar alltid upp en fest. 😊


Jag knatade hem 03.00, lite trött, med tanke på att jag steg upp kl 05.00...

Idag, söndag, fick jag sova ut (skönt!) för att sedan jobba kväll. 

Imorgon är jag ledig. Ljuvligt. ❤️




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar