tisdag 27 oktober 2015

Praktik

Igår, måndag, gjorde jag min tredje och sista dag av min praktik som jag måste göra för kursen jag läser. (Organisation och ledarskap).
Det har varit tre intressanta dagar med mycket funderingar och frågor.  

Kvinnan jag praktiserade hos avbokade så gott som allt, och ägnade sig bara åt mig och mina frågor. 
Väldigt generöst, och väldigt värdefullt. 

Jag har frågat så konstiga saker, vridit och vänt på situationer som kan uppstå för att få så uttömmande svar som möjligt, och hon har svarat på allt!

Så nu har jag några sidor anteckningar att omsätta till en rapport om praktiken, vilken typ av ledarstil hon har och mycket mer. 

Som tack köpte jag en orkidé som får förgylla hennes kontor (eller hem). 

Idag är jag ledig. Det behövs efter jobbad långhelg. 
Så skönt!

Dagen ska ägnas åt att plugga eftersom jag har prov på fredag. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar