lördag 13 november 2010

Busväder med inslag av julkänslor







Tänkte jag skulle förgylla dagen med en liten tur
till stan. Vad gör man inte för att få dagen att
bli mysigare än den utger sig för att var...

Var till hobbyaffären, boklådor och blomaffärer.
Vill få hem en och annan småpryl inför mitt lilla julpyssel.

Bäst inspiration får jag ändå när jag är på Hedvigs Trädgård!
Vilken härlig butik det är!!
Mycket fina arrangemang och tillbehör för att få till fina
blomgrupper, eller annan sorts dekorering.
(Kunde inte låta bli att fota lite.)

Där det finns levande material är julen mera genuin i självaste julkänslan...
Förstår du hur jag menar?
Det doftar gott, ljus är tända, vackra färger samsas med
slitna krukor, röda äpplen, fina kransar, vackra band...
Det är ljuvligt, helt enkelt, och där mår jag bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar