onsdag 9 november 2011

Lantliv, Jul & pyssel

Åhh... Vilka härliga bilder de har i denna tidning!!

Dessa är bara de första bilderna från tidningen. Men det finns många fler att njuta av.

Detta med jultidningar... Det är nog lite sjukt kanske.

Men tänk så här, andra som har sommarsemester köper mera av allt under den lediga tiden. För då ska det lyxas lite, och man ska unna sig lite, dricka lite mer alkohol än vad man gör på hela året.
Med all rätt!
Var och en bestämmer själv.

Men det här är nog min sommarsemester när det kommer till att lyxa lite, att unna mig lite, dricka lite mera glögg än vad man gör på hela året. :)

När det kommer till julmyset vet jag inga gränser.

Inte så att jag måste överdekorera hemmet, och köpa massa nytt eller så.
Nä det är mer känslan inombords jag tycker är så himla härlig.

Den vill jag verkligen njuta av och önska att andra kunde bli smittad av.

Jag har ganska många i min närhet som gillar julen. Sedan finns några enstaka som är lika knasiga som mig. :)

Min mor och jag delar en hel del av detta. Tror det är från henne jag blivit smittad en gång i tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar