lördag 17 mars 2012

Födelsedagen

St. Patrics day eller Evas födelsedags-dag, är ungefär lika stora händelser båda två. 

Nä nu överdriver jag allt...

(Saint Patrick's Day (iriskaLá Fhéile Pádraig) ärIrlands nationaldag som firas den 17 mars. Dagen firas till minne av landets skyddshelgon Saint Patrick.)

Men det har varit en bra dag. Det började med mina grabbars skönsång på sängkanten, blommor och present. Väldigt trevligt!
Av familjen fick jag ett presentkort på valfri kroppsvård/behandling, vilket passar ypperligt då jag längtar efter en ansiktsbehandling. 

Senare under dagen kom det andra "braiga" presenter. Presentkort på Lindex, pund till min kommande Englandsresa (igen), lite lotter, godis...

Jaa jag tjuvstartade redan igår förrästen, med lite lottskrapning:) Otur att det inte gav utdelning. 
Men dagens lotter gav några nya lotter i alla fall, så det var ju bra. :)

Men nu är jag trött efter allt kalasande. 
Sov gott. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar