onsdag 26 mars 2014

Skoldag

Fick information i skolan idag, om våra fortsatta studier. Mina tre terminer som kommunen står för, är snart till ända. Men för att färdigställa utbildningen blir det förmodligen två terminer till..... Känns lite tråkigt, men jag hade faktiskt redan förberett mig på det, så jag blev inte särskilt förvånad av beskedet.

Vi fick göra venprov idag. Det var kul!

Vi fick inte sticka på varandra, utan hade en dock-arm att träna på. Men det gick bra det där.
Mina förkylningar avlöser varandra. Känns lite drygt och hopplöst emellanåt, det verkar som att jag åker på var enda förkylning som virvlar förbi mig denna vinter. Tror detta är den femte förkylningen! 
Låg hela helgen och var superhängig, piggare på måndag och tisdag, men i morse hade jag värsta taggtråden i halsen, och det har bara blivit värre under dagen. Suck!


För att underlätta livet något, köpte jag med mig lite thaimat till mig och yngsta sonen. Han blev inte ledsen. 

Nu ligger jag i soffan och paddar mig. Jag ska strax gå och lägga mig, känner att krafterna tryter, på riktigt idag. Och vila är ju det bästa när man inte mår bra.

Jag håller tummarna för att jag känner mig "fit for fight" till imorgon.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar