torsdag 21 maj 2015

Dagar som passerat



För några år sedan fick jag ett halsband av en god vän, innehållande en massa små rubiner, infattade i mässing eller liknande. 
Tanken var att jag skulle kunna göra något nytt med dessa stenar. 

Efter år i mitt skåp har de nu släppts ut, och jag tränar på att göra infattningar av olika slag. Men jag får träna vidare för de är så små, så det är lite väl svårt så här i början av vad jag lärt mig om infattningar.


I tisdags hade jag och Vailet en spakväll med eldning av öronljus som avslutning. Jättemysigt!
Då passade jag på att gratulera henne i efterskott med en fin liten fjäder i silver. 

Hon blev jätteglad så det kändes väldigt bra även för mig. 



I går var vi och bowlade några stycken från jobbet. Det var länge sedan!
Extra roligt för jag vann! (Blygsam och ödmjuk...)


Nu mot skolan!



 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar