måndag 5 december 2016

Pausen avslutad!

Nej men, goddag!
Nu var det länge sedan. På riktigt!

Tänkte att det borde vara läge att kicka igång min blogg igen. 

Mycket har hänt sedan sist jag skrev. 
Vi har flyttat från landet in till stan. 
Bytt vår fina villa mot en fin-fin lägenhet. 
Om någon hade sagt det till mig bara för ett år sedan så hade jag sagt att den personen var tokig. 
Men saker och ting förändras, och vi med dem. 

Maken kände sig färdig med att alltid ha projekt pågång så fort han var ledig och längtade efter ett enklare liv. 
Jag fick ont i magen bara av att tänka på det, så det blev lagt på is under flera år. Men önskan återkom då och då från mannens håll, så till slut kände jag att jag var tvungen att åtminstone ta en ärlig funderare på det hela. 
Efter en hel massa fram och tillbaka och funderande, grubblande och ältande så kom jag fram till att okej, vi kör. 
Och så blev det. 
Nu har vi bott på söder i Gävle sedan den 15 juli 2016.
Så välkommen hem till mitt nya hem. 

Huset vi sålde. 

Lägenheten vi köpte. 



Kram Eva ღ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar