måndag 18 april 2011

Hälsokost

När jag var på stan en snabbis idag tog jag en sväng in till en hälsokostbutik.
Jag tycker det finns mycket roligt i deras sortiment och det skadar inte att uppdatera sig lite om vad som nu finns i hyllorna.

Pratade med en väldigt duktig tjej som jobbade i butiken, hon hade bra koll på specialkost, och det är det inte alla som har!

Fick då tipset om denna ost som smakar ungefär som parmesanost och som skulle funka även för de andra i familjen som är lite mera kräsen än vad jag är.

Jag har ju en förmåga att lära mig att tycka äckliga smakupplevelser blir till helt "okejjiga" smaker, min familj besitter dock inte samma kunskap/egenskap.

Hur som helst så provade jag osten idag, på matlpajen.
Den var god! Familjen märkte inget, de åt med glatt humör. Väldigt bra!

(På bilden är det även en liten burk med cocosfett med, den har jag inte provat ännu)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar