tisdag 10 maj 2011

Lyx i vardagen

De allra flesta saker vi har i våra hem tar vi för givet. De finns ju där, så då tänker man inte så mycket på det.

Men det är många saker som verkligen förgyller mitt vardagsliv.

Tex. diskmaskinen, micron, mixern, dammsugaren, tvättmaskinen, kaffemaskinen....

Dessa materials ting är jag väldigt förtjust i.

Jag är dessutom helt såld på tekniska prylar. Hade jag en betydligt bättre inkomst skulle jag mer än gärna lägga lite pengar på teknikprylar. :)

Det är så fantastiskt roligt när jag tex köpt en ny kamera, mobiltelefon eller annat roligt, att få slå sig ner i soffan med en kopp kaffe, teknik-saken samt manualen, för att läsa den från pärm till pärm.
Verkligen lära sig funktion för funktion. Så himla kul!

Detta ska jag ägna mig åt snart igen, hoppas jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar