söndag 8 maj 2011

Trädgårdstoppen

När jag var på väg till Hedvigs Trädgård, så sent som igår, passerade jag ett hus som hade en helt fantastisk tulpanrabatt som vette mot vägen.
Jag tänkte för mig själv, undrar hur det ser ut på tomten om det är så där fint ut mot gatan...

Gissa om jag blev förvånad när jag ser detta i dagens tv-tidning!

"Svensk trädgårdsserie från 2011. Säsong 1. Avsnitt 8 av 10. Peter Englander och Doreen Månsson besöker en oas mitt inne i Gävle. Dessutom åker de till lilla Länninge där Helen och Jan skapat ett prunkande paradis med många dammar och dolda överraskningar.
Även 09/05 och 14/05."

Nyfiken som jag är tänker jag kolla in detta. Roligt att få se vad som ryms bakom planket, eller var det ett staket...?
Ja, ja det är bara att titta på programmet så får jag väl se.

(Bilden är lånad från annat håll)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar