söndag 10 november 2013

Grannmiddag

Förra helgen blev vi bjudna på middag av vår snälla granne. De som alltid ställer upp när vi behöver hundvakt. 

Istället för en blomma gjorde jag en påse höstmys. Bytte ut themärkena på thepåsarna till små vantar, samt klädde om hela thelådan. Tillverkade lite whiskeytryfflar och gjorde en fin liten låda till dem. Påsen blev väldigt uppskattad!


Efter att mina små drakörhängen kom med hem, beställde ena sonen ett hänge till sin kedja, modell större, så den är nu påbörjad. 

Lämnade in hemtenta i psykologi i tisdags, så nu håller jag tummarna...
Prov på etik och människan på onsdag. 

Jobbhelg denna helg. 
Dagens pass gick så där, har en förkylning som håller på att bryta loss. Men vid dagens slut bestämde jag mig för att sjukskriva mig imorgon, söndag samt måndag. 
Det känns som ett otroligt klokt beslut nu, speciellt eftersom min röst nästan helt försvunnit!
Bra röst är något som behövs i hemtjänsten. Där finns en och annan lomhörd. :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar