tisdag 18 februari 2014

Grattis!!!

Idag är det yngsta sonens födelsedag. Hela 17 år har han blivit. Otroligt! Min minsta lilla kille... ❤️





Han är verkligen ingen frukostkille, denna, men med små ❤️-snittar imorse, då gick det ner. 

Jag älskar verkligen frukostar, så för mig är detta svårt att förstå. Undrar hur många mackor han släpat med sig till skolan och på bussar? Och hur många som blev slängda så fort jag inte såg på...?

Jag antar att det är svårt att få i sig när man inte är sugen, men som sagt, för mig är det ett främande språk!

Mina frukostar, när de är som bäst, är stora, goda och fyllda med all världens godsaker. 
När det bara är vardagsfrulle, brukar det bli te, kokta eller skramlade ägg och en filéad apelsin. Guuud så gott. Jag har abstinens efter apelsiner under vintern. Kan äta huuuur många som helst. 

Oj! Jag blev sugen nu med. Bäst jag hämtar en apelsin. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar