lördag 15 februari 2014

Under hösten 2013 tillverkade jag små drakörhängen. Yngsta sonen gillade verkligen dem, så han beställde en lite större drake som ett hänge till sin halskedja. 
Nu är den klar. 
Så nu är det nästa sak på listan som skall göras. 
Det som väntar är en sak till min äldsta son, en till min vän som fyller jämt under året och en sak som min far har beställt. 
Bäst att sätta fart så jag hinner göra den klara under kurstiden. 

Min verkstad i källaren är perfekt att ha, men det är så svårt att gå dit och sätta sig eftersom jag vet att när jag väl är där, då är jag som bortblåst från omvärlden. Inget fel med det, men med mina studier, som kräveren hel del, törs jag inte leka med mina lediga timmar så mycket nu. Det får jag vänta lite med. 





Dagens studier blev lite lättare eftersom min fina vän Therése kom förbi med lite choklad igår, på alla hjärtans dag. Värdefulla vänner. Jag har tur som har dem i mitt liv. ❤️


Det här är en ovanlig syn för oss. Bordet dukat för två. Normalt är vi ju fyra. Plus en eller två flickvänner. Men det är nya tider nu. Jag antar att det bara är att vänja sig... Det kommer ju att bli flera dagar framöver med bara mannen och mig vid bordet. Men ovant är det!

Vi får njuta desto mer när alla samlas till helgen som kommer. Då blir det fullt hus igen.  Det ska bli mysigt. :) Längtar redan efter det. 


Avslutar detta inlägg med en fin bukett tulpaner, som mannen gav mig igår. ❤️❤️❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar