torsdag 5 januari 2012

Polkagrisar

När jag grävde i mitt skåp igår, där jag förvarar allt möjligt rassel, hittade jag en gammal bild på mig och min bror.

Att köpa polkagrisar tillhör verkligen uppväxten, eftersom vi passerade Gränna varje gång vi skulle till mormor på sommaren. Och passerar man Gränna, ja, då m å s t e man ju stanna och bunkra upp med polkisar så man klarade sig hela sommaren.

Gulliga storebror!
Han var min stora, stora idol när jag var barn.
Jag tyckte det var så synd om dom som inte hade någon storebror. Men samtidigt jätteglad att jag hade min!

Han tyckte nog att jag var ganska dryg många gånger. Men han fanns alltid där när det verkligen gällde.

Vi träffas inte så jätteofta, men lite då och då.
Men som jag brukar säga, det är inte så ofta vi ses, men desto trevligare när vi gör det. Puss brorsan ❣

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar