lördag 4 februari 2012

Åmot

I går var jag och lilla doggen till min kära vän och hälsade på.

Det var en strålande dag, med klarblå himmel och gnistrande kyla.

Vi tog våra hundar med på en kall prommis förbi Konsum för att sedan bli bjuden på en supergod grönsakssoppa! Mums. :)

Under dagen ringde min man två gånger för att vara säker på att jag skulle åka hem när det fortfarande var ljust ute...

Efter andra gången frågan kom blev jag lite fundersam, men sa bara att: jaa, jag åker medan det är ljust ute.

När dagen väl gick mot sitt slut och jag satt i bilen på vägen hem, DÅ förstod jag varför jag absolut skulle åka när det var ljust.

Bara några kilometer hemåt var det en vit vägg jag åkte rakt in i.

Det toksnöade hela vägen hem. Mycket snörök, avkörningar till höger och vänster, långsamma bilköer.

Men allt gick bra och jag och Ester kom hem som vi skulle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar