måndag 20 februari 2012

Förnyelse

Så har då två år gått sedan jag skaffade min iPhone.

I grund och botten är jag en tekniknörd som verkligen älskar att få sitta med nåt tekniskt och gå igenom manualen steg för steg.
Jag tycker verkligen det är superkul.

Den uppdaterade versionen av iPhone har lite finesser jag inte haft tidigare, men jag har läst om en del av sakerna, en hel del har jag läst...
Så jag vill verkligen komma igång med dom i min nya telefon.

Glad i hågen travade jag in till butiken i morse, för att göra om abonnemanget lite, samt för att hämta ut min nya telefon.

Väl där har det blivit en liten miss i kommunikationen, för jag får inte hämta den förrän i morgon!

Men det löste sig ändå, eftersom de gjort felet, jag fick med den hem idag. :)

Vad som däremot inte löste sig, var funktionerna.
Telefonen fungerar inte förrän i morgon.

Min första tanke var: Jamen va f--n!?
Men sen tänkte jag: Ja, ja, då är det så. Det är ju ändå världsliga ting.

Men nu ser jag verkligen fram emot morgondagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar