lördag 6 december 2014

Andas lugnt

Terminens sista prov (om jag inte måste skriva om) är avklarat! Känner mig mer sliten än på länge. 



Tur det snart blir jullov från studierna så jag bara behöver jobba några veckor och inte tänka på allt som ska läsas. 


Ester och jag var hundvakt åt far och hans frus hund, Nizze, härom dagen. 
Nizze tyckte jag var jättetråkig som inte ville leka hela tiden. 
Men han fattade vinken ganska fort och kopplade av. 





Silversmidet tar jullov, så i torsdags var det terminsavslutning hos duktiga Astrid. 
Men jag längtar redan till det drar igång igen. 



Gävle är utställd i julskrud, tomtar, kulor och glitter gör att julen känns riktigt nära. 
Mysigt mysigt tycker jag. 
Och nu när det mesta av skolan är avklarad, kan jag börja med lite julbak och julgodis på allvar. Inte för att jag måste eller för att det förväntas, utan för att jag tycker det är så kul!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar