torsdag 11 december 2014

Avslut på en kurs

Sista dagen på den ena kursen, få tillbaka provet och senaste inlämningsuppgiften. 
Inlämningsuppgiften!?
Vilken inlämningsuppgift?!
Kollegan och jag hade missat det totalt!!!
Så det är bara att skriva ihop det imorgon och skicka in. Förbannat!


Igår på vår jullunch på jobbet, fick vi alla en julklapp! Hurra!! Det är så roligt med klappar. 
Många säger ju att "det är myyycket roligare att ge"... 
Bra! Ge mig, för jag tycker fortfarande att det är jätteroligt att få. 

Nog tycker jag det är roligt att ge. Absolut!! 
Men att själv få en klapp när man är så här stor som jag är, (44år!), då blir det extra roligt, eftersom det är så sällan numera. 

Jag är ju så nyfiken så jag öppnade min klapp idag....


Coca-Cola... Säga vad man vill om dem, men reklamkampanjer är de duktiga på. 
Den här var ju extra bra tycker jag. 
(Sonen behöver lite Coca-Cola pga. risig mage, hoppas det hjälper även denna gång).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar