söndag 19 oktober 2014

En fylld helg

Efter jobbet i fredags packade vi in oss i bilen och styrde mot Småland. 

Det var långt. Mörkt. Och ingen mat fanns det för mig att äta...
Nåja, jag är van, så jag hade nötter, frukt och vatten så jag klarade mig. Tur det. 

Väl framme var det läggdags i princip. 


På lördag for vi till IKEA och inskaffade smått och gott, som kastruller, gardiner, klädstång mm. 
Sådana saker som gör boendet till ett hem. 

Senare tog vi en promenad i lilla Eksjö, och det var en överraskning. Vilken gullig liten stad! Hur mysig som helst!




Vi hittade ett mysigt café, men med lilla doggen med så köpte vi go-fika med oss hem istället. 
Väldigt smarrigt. 



Vi fixade med gardiner och annat pyssel under kvällen. Samtidigt som vi varvade den med fika, tacos och film. En väldigt bra dag och kväll om ni frågar mig. 
Men framför allt fick jag njuta av båda mina grabbar en helg tillsammans. Det gillar jag. 

Nu är vi hemma igen och sover in den nya veckan. 
Sov gott!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar