torsdag 16 oktober 2014

Torsdag = skola, jobb & silversmide

Skoldag idag. 
Vid samtal med läraren fick jag uppge vad jag siktade på för betyg, därefter fick jag tips om hur jag ska nå ett A. 
Helt suveränt att få handfasta tips. 

På kvällen var det matlagning. Gurra ville äta rester. Joe hade ätit på skogen med jaktlaget (det är älgjakt nu), så jag fick steka några skivor falukorv till mig själv och min matlåda. 
Helt overkligt!
Jag som har lagat sådana mängder av allting, har bara småpillat i kastrullerna under veckan. 
Det kommer att ta ett tag att vänja sig vid att Victor inte ska ha sina jätteportioner med mat och framför allt mycket protein. 


Min duktiga silverlärare Astrid har gjort många fina alster, här ser du några. 


En cylinderask. Vilket jobb!!!!


Det sista som blivit gjort idag, är att packa, för imorgon åker Gurra, Ester och jag till Småland och hälsar på fina Victor!!
Jag längtar. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar