onsdag 15 oktober 2014

Resumé

Hej! 
Mycket har hänt sedan jag senast visade mig här.
Alldeles för tunt med inlägg, jag vet... 
Ska försöka skärpa till mig! På allvar. 

Jag har varit på besök på Stallarholmens hönseri, nej jag menar hemma hos mor och hennes lilla zoo. 



Därifrån åkte jag och mor till våra kära släktingar i Kalmar, för att träffas men främst för att fira Mikael som fyllde 50 år. Det var en av de tjusigaste fester jag varit på, som varit av privat karaktär. Helt fantastiskt! 
En av kvällens höjdpunkter var ett makalöst fyrverkeri som aldrig tog slut! 
Jag har aldrig sett ett sådant fyrverkeri i verkligheten. Det är bara sådana jag sett på tv.


Maken har fyllt år!


Just då hade jag köpt en ny kokbok med bara glutenfria recept, och även utan mjölmixer, vilket är bra eftersom jag får ont i magen även av dem. Så till detta kalaset blev det mycket hembakat. 


Lite nya vårlökar har jag petat ner i landen, trevligt! De kommer att förgylla dagarna när snön han smält. 


Ljusprickar i vardagsrummet har fått nytt liv. Alltid trevligt med lite förändring. 


Några nya kuddar har också hittat hit. Vilket Ester gillar skarpt. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar