onsdag 15 oktober 2014

Victor 20 år

Så var det då dags för tonåringen att bli vuxen. 



Den här gången är det mycket tid som läggs i skolan för mig, så det var inte mycket som var hembakat denna gång. Men det gick åt ändå. 


Victor har köpt bil! En liten och naggande "god", som dessutom klarade besiktningen i dag. Skönt!


Dagen efter Victors födelsedag, var det dags att packa släpkärra och bil full, för då skulle han flytta hemifrån. Inte bara hemifrån, utan 50 mil bort på en gång. Så numer är han anställd och bosatt i Småland. 
Det är väldigt ovant... 
Och det har varit otroligt tungt, rent känslomässigt, för min del. Mycket värre än jag trodde. 
Men jag tror det kommer att kännas bättre när jag varit ner och sett hur han har det. Mannen var ju med ner så han har full koll, men det har inte jag. 
På fredag far dock lillebror och jag dit, och lilla doggen får också följa med. Det ska bli superroligt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar