tisdag 28 oktober 2014

Vilokväll

Jobbade kväll igår, och det innebär att jag slutar 21.30, i bästa fall.
Samtidigt skulle älgköttet från älgjakten hämtas!
Mannen är i Norrland och jag jobbade, då hjälpte snäll far till att hämta köttet åt oss. Det var superbra, för då kunde jag lite "kvickt" stoppa in köttet i frysen och sedan kasta mig i säng. 



Så nu kan vi äta kött hela vintern lång. Ekologiskt och närproducerat. 
När frysen är full, då känner jag mig rik! 

Kvällen var bokad för soffhäng och avkoppling. 
Riktigt så blev det ju inte....

Gurras dator (som äntligen kommit fram) hade någon sladd som var helt fel, och utan den sladden kunde han inte ens kolla om allt funkade. 
Så, vad göra?

Jo hoppa in i bilen och åka till stan innan alla butiker hinner stämga. 


Men där fanns ingen sladd eller kabel som det tydligen heter. 
Mot Valbo och Köpis. 


Nu får jag äntligen slappa lite i soppan. :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar