lördag 23 januari 2016

Helginledning


Fredagen inleddes med hundprommis 4.45!
Fruktansvärt tidigt.
Men jag är som allergisk mot stress, så jag måste starta tidigt för att få en lugn och skön morgon, annars är hela dagen förstod. Töntigt kanske, men så funkar jag, och det är väl bra att jag känner mig själv så pass bra...
Jag hoppar i alla fall i vinterstassen med min flanellpyamas under. Perfekt. 


Segade lite extra på jobbet innan jag skulle ut i kylan igen, -15, och jag hade "turen" att få ha elbilen. Normalt gillar jag elbilen. 
Om det är sommar.
Som de är nu under den kalla perioden, så räcker inte energin till att både driva bilen framåt och hålla värmen, så man vet redan innan att det blir en kall dag. Brrr.
Prisa långkallingarna!



Gurra och en kompis var hem en vända på skotrarna (lånad skoter för G's del), så då stod jag och smög i kulisserna för att fota. Dåligt kort, men ändå.


I stället för fredagsgodis blev det en påse veggie chips. Goda! Värda att testas, dessutom är de inte lika dåliga som vanliga chips.


Kvällsrundan med Ester blev på sparken som kommer från mor. Perfekt före, och Ester älskar att springa vid sidan av. Hon blir så jädra glad, jag ser riktigt hur hon myser när hon får kuta på lite.


Grabbarna tog över köket för att spela några timmar, så frukosten åts inte i köket kan jag säga.


Datorerna står fortfarande kvar. Hmm.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar