måndag 28 februari 2011

Hemsk söndag

Igår var en hemsk dag.

Antingen blev jag magsjuk eller så var det en kraftig magkatarr.
Jag tror på den senare, men vet inte säkert.
Det verkar vara svårt att skilja på dessa efter som symtomen liknar varandra så mycket.

Jag har en mage som är lite ömtålig, generellt, och försöker därför alltid tänka på vad jag äter och dricker.
Så att jag har ont i magen är ingen nyhet, det har jag lite då och då. Drygt, men det funkar.

Den magvärk jag hade igår.... den var inte att leka med. Det kändes som någon hade misshandlat mig! Så fruktansvärt ont. Plus frossa, feber, svimningsanfall plus till sist illamående och kräkning.
Huga. Inte att leka med.

Idag mår jag mycket, mycket bättre men är allmänt klen. Så soffan är min plats idag.
Försöker stoppa i mig skonsam mat, så det inte blir uppror i magen.

Tror jag ska ta en vända till köket och ta lite blåbärssoppa.

Ha en fin dag. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar