onsdag 9 februari 2011

Tulpaner

Jag verkligen älskar tulpaner! Det är det ultimata tecknet på att julen är över och att vi går mot en ljusare framtid. (Förutom semlorna då).

Att köpa hem en bukett och ställa på köksbordet, matbordet eller i vardagsrummet... Varje gång man går förbi ser man de fina blommorna. De lyser upp och gör mig lite extra glad. :)

Vilken synd att min man är så allergisk mot alla blommor så jag inte kan ha dem i vårt hus.

Varje vår chansar jag en gång.
Det gick inte i år heller....

Denna bukett får bo i farstun. Den är väldigt fin där, men det är inte köksbordet. Inte är det matbordet. Eller vardagsrummsbordet heller för den delen....

Jag skulle så gärna vilja ha en fin bukett tulpaner!

Mitt näst uppdrag får bli: hitta fina konstgjorda tulpaner.

Har du något tips på vart de finns?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar