torsdag 3 mars 2011

Håller du dig till samma?

När jag tittar in i badrumsskåpet, så har jag lite olika produkter till olika användningsområden.
Det är inte ett och samma märke, utan det är lite hit och dit med det.

Tidigare hade jag en hudvårdsserie som jag använde mig av, då var det lätt att komplettera om det var nåt jag saknade. Väldigt praktiskt eftersom jag har en och samma person som levererar mina krämer.

Hon har verkligen full koll på vad jag senast handlade. Och har min hudtyp uppskriven på ett kundkort, så hon vet vad jag kan komplettera med till nästa omgång. Det kändes som att jag hade bra koll då. (Heller aldrig torr hud!)
Nu har jag en salig blandning. Och verkligen ingen bra koll.

Jag tror jag ska återgå till en och samma igen, för jag tror det är meningen att produkternas egenskaper ska vara gynnsamma för varandra när de ingår i samma "kedja".
Plus att det ändå är enklare när man ska inhandla sina produkter.

Och om jag ska vara helt ärlig, så har jag inte varit så här torr i ansiktet på länge... Så det är nog helt rätt att samla i hop sig lite, när jag tänker efter.

Produktserien?
Joo, jag brukar använda Mary Kay. Väldigt bra grejor. I alla fall för mig.

Hur gör du?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar