onsdag 28 december 2011

Apple & Steve Jobs

Som den tekniknörd jag är, ville jag absolut läsa biografin om Steve Jobs.

Det var en bra bok, klart läsvärd.

Mycket roliga händelser som lett till en del av de (i mitt tycke) fantastiska teknikprylar som finns idag.

I en del avsnitt har jag tänkt, vilken jädra knäppskalle han var den där Steve. Han var nog inte lätt att ha att göra med.

Men så här på avstånd har det varit intressant att få veta mera om personerna bakom Apples fantastiska resa.

(För er som inte vet vad Apple gör, kan jag berätta att de tillverkar datorer, smarttelefoner och iPads, bland annat. De har kommit på en hel del helt revolutionerande funktioner och möjligheter med sina produkter. Sånt som gjort att tekniken gjort jätteskutt framåt i utvecklingen.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar