måndag 7 december 2015

Behandlingsdag

I går fick jag frågan om jag kunde ställa upp och vara försökskund på skolan där grabbarnas kusin utbildar sig?
Vad svarar man på det?
Självklart kan jag det!

Så det blev en ljuvlig ansiktsbehandling under  en och en halv timme. 
Det kändes lyxigt som bara den. 


Under min bak-bonanza igår, så bakade jag minimuffins med pepparkakssmak. 
De är som en munsbit. Perfekta och väldigt goda. 
Bakade på mandelmjöl, ägg, dadelsirap, kryddor, bakpulver... Kanske något mer, men helt i linje med vad min mage klarar just nu. 


Fyra dagars ledighet går nu mot de sista timmarna, så nagellacket är av. 
Ringarna och armbandet med. 
Suck. 

Ja, ja, det är som det är. 



Kolla vilken fin krans jag hittade på nätet. Så himla enkel, men ändå så jättefin. 
Den får jag spara som en bra idé till någon gång. 


Nu har jul-godis tänket börjat på allvar. Det blir lite svårare för varje år eftersom jag kan äta mindre och mindre saker, och jag vill gärna kunna äta det jag lägger ner en massa tid på, så nu grubblar jag och letar recept till höger och vänster. 

Men det börjar likna en godisplan det här...


 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar