onsdag 9 december 2015

God Jul Eva


Idag var det dags för årets jul-personalmöte.
Lådan var packad och medtagen, så jag fick finfina julmackor jag med, och annat smått och gott. 
Så jädra gott det där stenåldersbrödet!



Sen fick vi en julklapp av firman. Yihoo!
(Om man nu kan kalla kommunen för firman? Men det känns liksom lite mer nära, så jag kommer fortsätta att säga firman, trots att det juridiskt är en helt galen benämning.)

Nyfiken som jag är så har jag öppnat. 
Känner mig nöjd. Trevligt! 

Under veckan är mannen och reser så då är det galet tidig morgonväckning igen., för att Ester ska få sin morgonprommis innan jobbet. 


Grannen är på semester så det blir även lunchrastning, som dom annars är så gullig och hjälper till med.
Så nu har jag inte tid att ligga här och knappa. 
Nä, sov med mig nu!
God natt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar