söndag 13 december 2015

Fredag & lördag


Jösses, då har ytterligare en helg svischat förbi. Ibland känns det som att jag missar en av helgens dagar, för den är över innan jag hunnit fatta att det är ledig helg. 



Jag har i alla fall njutit av långsamma frukostar i soffan med Nyhetsmorgon som sällskap. 

En vacker och frosttäckt natur på våra promenader, jo jag tackar. 
Jag känner mig nästan lite andaktsfull när det är så fint ute i skog och mark. Vilken tur vi har som får bo så nära naturen, och att vi har vett att njuta av den varje dag. 



Jag brukar tänka att jag hinner blogga jättemycket under helgerna, för då är jag ju ändå ledig. Men gör jag det då? Nää. 
På något vis så är det plötsligt söndagkväll och jag tänker "skit, nu har jag ju inte gjort det igen"...

Det är nog så att jag släpper allt och bara går runt och myser när det inte är en massa som ska fixas, pluggas eller förberedas. 


Nu är hela familjen samlad igen!
Äldsta sonen blir hemma till mitten av januari. Underbart! Jag älskar när familjen är samlad och vi får umgås. 
Inte för att grabbarna vill vara med oss så mycket, men jag suger i mig alla stunder vi får ihop, också lever jag dem ett tag. Tills jag har turen att få fylla på lagren igen. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar