söndag 22 november 2015

Smygstart, tillåtet eller inte?


Nästa söndag är det den första advent, gissar att de flesta har koll på att det händer även i år. 
Jag har nu tjuvstartat det hela....
Normalt brukar jag tycka att vi kan gott vänta till det är dags, men jag märker att vissa åsikter har blivit mindre skarpa i kanterna hos mig själv. I det här fallet tycker jag inte att det spelar så stor roll, men ändå, en intressant observation hos mig själv. 




Till och med hyacinten har kommit fram. En alldeles oäkta, men ack så grann. 

Just nu är det en plåt med Saffransbiscotti i ugnen på eftervärme, så de ska bli så där knapriga och goda. 
Jag gjorde en laddning helt gjord av mandelmjöl som mjölsort, lite kokossocker som sötning, och så de övriga ingredienserna. 
Smakar fin-fint!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar