måndag 16 november 2015

Tack och hej för denna gång lilla mor ❤️




Igår lämnade vi farmen, och for hem igen, jag och lilla Ester. 
Vilken farm? Min mors farm. Hönsfarmen. 
Närå, skojar bara. 
Hon har höns, men i liten skara, så det räknas väl inte som farm direkt. 

Vi tog en vända förbi trädgårdsmästeriet på orten, och där var det julfint. 



Denna lilla tomte fick följa med mig hem. Han trivs redan!


Idag kom en påse karra i postlådan! Fantastiskt! 
Theresé hade skickat mig juleskum, verkligen en överraskning när jag skulle vitja brevlådan. 😄😄😄


Ett kuvert kommer lastat!


Min personliga almanacka kom i lådan idag. Så här ser det ut vid leverans. 
Snodd, linjal och plastficka ligger löst, så de får man montera dit på egen hand. 


Så här fin blev min framsida. Personligt och roligt tycker jag. 


När snodden är på plats och skyddsplasten som är själva pärmen också är på plats blir det så här. 
Bra. 
Mycket bra. 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar