torsdag 21 september 2017

Fullspäckade dagar


Tre dagar, tre möten. 
Dagens möte var på Kommunal, i rollen som arbetsplatsombud. En del möten är mer givande och innehållsrika än andra. Men den här veckan har alla möten varit fyllda av bra innehåll. 
Det svår kommer ju efteråt, hur förvaltar jag detta och för det vidare? 


Det är ju torsdag idag, och torsdag betyder ju pannkakor för en del människor, så det blev till att steka pannkisar hos en av mina kunder till lunch. 


Det är fantastisk vackra höstfärger överallt, det är svårt att inte stanna upp och fota precis allt. Men jag får behärskar mig och bara fånga en liten del av allt det fina jag ser. 



Hemma blev det också pannkaka. Utan soppa den här gången. Ovanligt utan soppa, det känns nästan som att bara äta efterrätten. 
Men gott var det. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar