lördag 29 januari 2011

Bild från Lantliv

Åh!
Känner ni hur kroppen liksom rister till av längtan efter det gröna?

Det är nästan så jag känner lukten av grönskande natur när jag ser den här bilden. Känner nästan det solvarma gräset under fötterna....

Jag gillar verkligen vinter, men det betyder ju inte att jag inte gillar de andra årstiderna lika mycket!
De fyra årstiderna är bland det finaste med vårt land.
Fantastiskt att se hur naturen skiftar utseende en gång i kvartalet (ja, inte riktigt en gång i kvartalet...) men ni förstår vad jag menar?

Det gröna som eventuellt finns i fingrarna blir sugen att sätta igång med lite nya vår projekt. Undrar vad det ska bli för något?
Lusten är det inget fel på, men orken och tålamodet, det är nåt helt annat. Jag vill helst bara rita, planera, designa och sedan se någon annan sätta det i verket som jag har på pappret.
Det är en häftig känsla. Mera sånt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar