fredag 14 januari 2011

Vårens pasteller

Idag slutade jag tidigt, ute var det - 14 grader, solen sken... En perfekt dag att kika runt lite.

Jag var till en av mina favoritbutiker, Madame Nyberg. Där finns alltid en massa fina saker jag gillar, och nu när julen är förbi kanske det skulle finnas lite nytt att kika på.

Jodå... Nog fanns där fina saker allt.
Längtar verkligen efter ett överskott i plånboken så jag kan göra mer än bara kika.

En fin lådbyrå för alla mina småsaker skulle vara helt perfekt hos mig i min pysselverkstad.

Fina porslins eller kanske keramikgods. Både till dukning och bakning. Som karameller...

Men.... jag har ju snart ett alldeles eget jobb och då finns där shopingutryme. För det har jag beställt. :)

Till dess, får jag kika vidare.

Ha en skön fredagskväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar