måndag 10 januari 2011

Helt ledig dag!


Så himla skönt!
Det började redan igår, med att jag var vaken betydligt längre än vad jag brukar.
Det var så sent, så när jag väl skulle borsta täbderna ångrade jag mig...
Hade ju varit bättre att kliva upp i tid i dag istället, då skulle jag ju ha heeeela dagen för mig själv. Men det var ju samtidigt lite mysigt att få ha tvn ifred.

Dagen har bestått av lite saker jag behöver göra, bla gratulera far, och söka jobb.
Sex olika tjänster har jag sökt idag!!
Fantastiskt att det fanns så många att söka. Superkul!
Så nu jädrar smäller det. Nu är det min tur att få jobb.

Jag har lånat andras jobb så länge, så nu vill jag ha ett eget arbete.
Ett roligt, varierande, stimulerade, kreativt arbete, som dessutom ger bra betalt, VARJE månad.
Trevliga arbetskompisar, bra chef som låter medarbetarna växa och utvecklas....
Jaa listan kan göras lång.
Och framför allt....det man önskar det får man! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar